EN
FA
FA
EN

شستشوی تابه و قابلمه در ماشین ظرفشویی

شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی با توجه به جنس و نوع آن‌ها انجام می‌شود. برای مثال، شستن تابه و قابلمه در ماشین ظرفشویی با دیگر ظروف متفاوت است؛ در ادامه قصد داریم نکاتی درباره شستشوی تابه و قابلمه در ماشین ظرفشویی را به شما بگوییم.

زمانی که می‌خواهید انواع وسایل آشپزخانه‌تان از جمله قابلمه‌ها را تمیز کنید، بهتر است نکات مهم و کاربردی شستشوی آن‌ها با ماشین ظرفشویی را بدانید. قبل از هر توضیحی، بهتر است بدانید که مواد شوینده‌ای که از آن‌ها برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید، اهمیت زیادی دارند. برای شستن انواع ظروف می‌توانید از ژل ماشین ظرفشویی پروشاین با قدرت لکه‌بری بالا استفاده کنید.

روش شستشوی تابه و قابلمه با جنس استیل ضد زنگ در ماشین ظرفشویی

ظروفی که از جنس استیل ضد زنگ هستند، قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند. با این حال، بهتر است به برخی نکات برای شستشوی تابه و قابلمه با جنس استیل ضد زنگ در ماشین ظرفشویی توجه داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که قبل از قرار دادن ظرف در ماشین ظرفشویی، هرگونه ضایعات جامد و باقی‌مانده‎های غذا را از آن‌ها جدا کنید تا ذرات مواد غذایی دستگاه شما را خراب نکنند و مانع شست‌وشوی درست ظروف نشوند.

ظرفی که می‌خواهید در ماشین ظرفشویی قرار دهید، باید برچسب «قابل شستشو در ماشین ظرفشویی» داشته باشد. قابلمه و تابه استیل می‌تواند در ماشین ظرفشویی شستشو شود اما قابلمه و تابه‌ای با جنس آلومینیوم، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارد.

بسیاری از افراد دقت چندانی در چینش ظروف در ماشین ندارند؛ در حالی که شکل چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی بسیار مهم است. این ظروف یا باید به سمت خودشان قرار بگیرند یا به سمت پایین در قفسه پایینی ماشین ظرفشویی قرار داده شوند.

برای شستشوی قابلمه و تابه در ماشین ظرفشویی بعد از اینکه تمام موارد گفته شده در بالا را رعایت کردید، مقداری ژل یا پودر ماشین ظرفشویی پروشاین به دستگاه اضافه کنید و ماشین را روی دور قابلمه و تابه قرار دهید؛ توجه داشته باشید که برخی از این دستگاه‌ها چنین قابلیتی را ندارند. اگر دستگاه این تنظیمات را ندارد، به سادگی طولانی‌ترین دور را انتخاب کنید تا لکه‌های سرسخت چسبیده به کف قابلمه و تابه کاملا پاک شوند.

نمک ماشین ظرفشویی پروشاین سری HIGH PERFORMANCE FORMULA از ماشین ظرفشویی در برابر رسوبات آهکی محافظت می‌کند




معرفی محصول

قرص ماشین ظرفشویی پروشاین، علاوه بر چربی زدایی قوی و از بین بردن بوی بد ظروف، باعث براقیت و درخشندگی ظروف استیل و شیشه‌ای می‌شود. همچنین با جلوگیری از تشکیل رسوب، عمر ماشین ظرفشویی را افزایش می‌دهد.