EN
FA
FA
EN

نحوه از بین بردن لکه‌های لیوان در ماشین ظرفشویی

به تازگی متوجه شده‌اید که ماشین ظرفشویی مثل سابق ظرف‌ها را خوب تمیز نمی‌کند؟ پس شاید وقت آن رسیده است ماشین را هم تمیز کنید.

وجود لکه‌های آب روی ظروف به ویژه‌ لیوان بعد از شستشو، جزء مواردی است که به سختی می‌توان جلوی آن را گرفت. بدون شک وجود لکه آب بعد از شستشو روی لیوان و ظروف، برای اکثر افراد آزاردهنده است. در این مقاله از پروشاین قصد داریم با آموزش نحوه از بین بردن لکه‌های لیوان در ماشین ظرفشویی همراه شما باشیم.

برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی از چه چیزی استفاده کنید؟

برای اینکه ماشین ظرفشویی را به خوبی تمیز کنید باید از یک پاک کننده مناسب استفاده کنید. پاک کننده ماشین ظرفشویی برای شکستن چربی‌ها و رسوب آهک و از بین بردن بوی نامطبوع به خصوص در قسمت‌های مخفی دستگاه مناسب است.

راهنمای تمیز کردن ماشین ظرفشویی

برای تمیز کردن داخل ماشین ظرفشویی این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • ماشین ظرفشویی را خالی کنید تا چیزی در آن نباشد.
  • سرکه یک ماده طبیعی است که به از بین بردن بوی بد و ضدعفونی کردن کمک زیادی می‌کند. پس دو پیمانه سرکه سفید را داخل یک کاسه تمیز بریزید.
  • کاسه را وسط کشوی بالایی ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  • بدون استفاده از شوینده، قرص یا جلادهنده درب ماشین ظرفشویی را ببندید و ماشین ظرفشویی را در داغ‌ترین درجه چرخه قرار دهید.
  • پس از اتمام چرخه و خاموش شدن در ماشین ظرفشویی را به مدت یک ساعت باز نگهدارید تا بوی سرکه کامل از ماشین برود.

پودر ماشین ظرفشویی پروشاین سری DEEP CLEAN، با فرمولاسیونی پیشرفته، ظروف را کاملا تمیز می‌کند و با قدرت با چربی‌ها مبارزه می‌کند تا ظروف شما را درخشان سازد.

از پودر ماشین ظرفشویی پروشاین استفاده کنید

اگر قصد استفاده از صابون یا قرص ماشین ظرفشویی را ندارید، می‌توانید از پودر ماشین ظرفشویی پروشاین استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که استفاده از پودر ماشین ظرفشویی بی‌کیفیت می‌تواند وضعیت را بدتر کند.




معرفی محصول

پودر ماشین ظرفشویی پروشاین سری DEEP CLEAN، با فرمولاسیونی پیشرفته، ظروف را کاملا تمیز می‌کند و با قدرت با چربی‌ها مبارزه می‌کند تا ظروف شما را درخشان سازد.