EN
FA
FA
EN

چگونه لکه‌های قهوه روی فنجان را‌ در ماشین ظرفشویی پاک کنیم؟

لکه‌های قهوه روی فنجان را در ماشین ظرفشویی به راحتی می‌توانید پاک کنید.

افراد زیادی در جهان به قهوه علاقه دارند. ماندن لکه‌های قهوه روی فنجان برای تمام افراد آزاردهنده است و همین مسئله باعث می‌شود که برخی از آن‌ها از نوشیدن قهوه صرف‌نظر کنند. لکه‌های قهوه روی فنجان را در ماشین ظرفشویی به راحتی می‌توانید پاک کنید. در این مقاله قصد داریم با آموزش پاک‌ کردن لکه‌های قهوه روی فنجان در ماشین ظرفشویی همراه شما باشیم.

پاک کردن لکه‌های قهوه روی فنجان در ماشین ظرفشویی چگونه است؟

در ادامه تمام نکات مهم مربوط به پاک‌ کردن لکه‌های قهوه از روی فنجان را به شما معرفی می‌کنیم.

آیا فنجان موردنظر قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است؟

قبل از هرچیزی باید ببینید که آیا فنجان موردنظر را می‌توانید در ماشین ظرفشویی بشویید یا خیر؛ بسیاری از فنجان و لیوان‌های قهوه قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. اما اگر از لیوان و فنجان معمولی (برای مصارف روزمره) استفاده می‌کنید، بهتر است آن را با دست بشویید چرا که ممکن است در برابر دمای بالای ماشین ظرفشویی مقاومت نداشته باشد.

فنجان را در جای درست بگذارید!

برای اینکه در فنجان آب حاصل از شستشو جمع‌آوری نشود، بهتر است آن را در قفسه بالایی ماشین ظرفشویی بگذارید و آن را رو به پایین قرار دهید. زمانی که از قرص، پودر یا ژل ماشین ظرفشویی استفاده پروشاین استفاده می‌کنید، خیالتان از بابت تمیزی فنجان و ظروف کاملا راحت خواهد بود. اگر لیوان و فنجان را رو به پایین قرار دهید، بهتر شسته می‌شوند و لکه‌های آب هم روی آن‌ها باقی نخواهد ماند.

اگر نمی‌دانید از چه ماده شوینده‌ای برای ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید، ما به شما محصولات ماشین ظرفشویی پروشاین را پیشنهاد می‌کنیم. در آخر فرآیند شستشوی فنجان و لیوان قهوه‌تان هم می‌توانید از جلادهنده پروشاین استفاده کنید تا فنجان و لیوان شما کاملا براق و درخشان شوند.

پودر ماشین ظرفشویی پروشاین سری DEEP CLEAN، با فرمولاسیونی پیشرفته، ظروف را کاملا تمیز می‌کند و با قدرت با چربی‌ها مبارزه می‌کند تا ظروف شما را درخشان سازد.

از مواد شوینده قوی استفاده کنید

اگر می‌خواهید به سرعت لکه‌های قهوه رو فنجان را در ماشین ظرفشویی پاک کنید، بهتر است از مواد شوینده قوی استفاده کنید؛ یکی از این مواد شوینده قوی، قرص و پودر ماشین ظرفشویی پروشاین است. محصولات پروشاین قابلیت لکه‎بری بالایی دارند و به سرعت تمام لکه‌ها را از روی ظروف پاک می‌کنند.




معرفی محصول

پودر ماشین ظرفشویی پروشاین سری DEEP CLEAN، با فرمولاسیونی پیشرفته، ظروف را کاملا تمیز می‌کند و با قدرت با چربی‌ها مبارزه می‌کند تا ظروف شما را درخشان سازد.