EN
FA
FA
EN

نحوه شستن ظروف نقره در ماشین ظرفشویی

در این مقاله از پروشاین قصد داریم با آموزش نحوه شستن ظروف نقره در ماشین ظرفشویی همراه شما باشیم.

اگر تا به حال با ماشین ظرفشویی کار کرده باشید، به احتمال زیاد می‌دانید که نمی‌توان ظروف نقره را به راحتی و با خیالی آسوده در سبد ظروف ماشین ظرفشویی قرار داد. از آن‌جایی که ظروف این‌چنینی با استفاده از فلزات گران‌بهایی مانند نقره ساخته شده‌اند، نباید آن‌ها را در این سبدها قرار دهید چرا که ممکن است جنس نقره در اثر دمای بالا یا برخورد مواد شوینده، آسیب ببیند. در این مقاله از پروشاین قصد داریم با آموزش نحوه شستن ظروف نقره در ماشین ظرفشویی همراه شما باشیم.

نکات مربوط به شستن ظروف نقره در ماشین ظرفشویی

در ادامه نکات مربوط به شستن این ظروف در ماشین ظرفشویی را برایتان شرح می‌دهیم.

با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی پروشاین از شستشوی اولیه ظروف نقره بی‌نیاز شوید!

قرص ماشین ظرفشویی پروشاین به اندازه کافی قدرتمند است و می‌تواند سخت‌ترین لکه‌ها را هم از بین ببرد. به همین دلیل، با استفاده از این قرص نیازی به شستشوی اولیه یا به اصطلاح پیش‌شستشوی ظروف نقره نخواهید داشت. برای خرید قرص ماشین ظرفشویی پروشاین با قیمت مناسب می‌توانید به صفحه محصولات ما مراجعه کنید.

ظروف پلاستیکی را در جای مخصوص به خود بگذارید

همانطور که می‌دانید، قرار داشتن ظروف پلاستیکی در کنار ظروف نقره در ماشین ظرفشویی به احتمال زیاد مشکلاتی را به وجود می‌آورد. بهتر است ظروف پلاستیکی را در فضای مخصوص به خود قرار دهید. بالاترین قفسه ماشین ظرفشویی مربوط به ظروف پلاستیکی است چرا که دما در آن‌ قفسه به سردترین حالت ممکن می‌رسد.

قرار دادن ظروف بزرگ در قفسه مخصوص

بهتر است ظروف بزرگ را روی قفسه‌های بالایی قرار دهید.

نمک ماشین ظرفشویی پروشاین سری HIGH PERFORMANCE FORMULA از ماشین ظرفشویی در برابر رسوبات آهکی محافظت می‌کند

استفاده از مواد شوینده مناسب

برای اینکه ظروف نقره شما آسیب نبینند، باید از مواد شوینده با کیفیت و مناسب استفاده کنید. پروشاین یکی از بهترین تولیدکنندگان قرص، ژل، نمک و پودر ماشین ظرفشویی در ایران است که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. برای اینکه ظروف نقره شما درخشان‌تر شوند، می‌توانید از جلادهنده پروشاین نیز استفاده کنید.




معرفی محصول

قرص ماشین ظرفشویی پروشاین، علاوه بر چربی زدایی قوی و از بین بردن بوی بد ظروف، باعث براقیت و درخشندگی ظروف استیل و شیشه‌ای می‌شود. همچنین با جلوگیری از تشکیل رسوب، عمر ماشین ظرفشویی را افزایش می‌دهد.